Tillbakablick

Nej det blir ingen årskrönkönika eller liknande, sa tidigare att jag såg framemot att skriva om året som gott, det har varit ett bra år, det har hänt mycket, det största i mitt liv är nog flyttarna, jag sitter här och kollar bilder på min storebror, känner en stor saknad, vi ses ju kanske varannan vecka iaf, men vi bor inte längre ihop, som vi gjorde Storebror, jag och hans katt där borta i Täby Kyrkby, i den gamla omoderna ostädade lägenheten som vi trivdes så bra i. Saknar katten, storebrorsan och lägenheten. Jag har det bra nu, men jag kan inte låta bli att titta tillbaka på mitt första boende, och platsen där jag och min storebror lärde känna varandra på nytt på ett närmre sätt. Känner paniken över att aldrig mer uppleva det igen, men inser att det är onödigt, orka, vi har gått vidare och vi har det bra båda två. Men jag saknar det mycket och blir tårögd.


godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback