just nu

Det är intressant hur ihopkopplat dofter kan vara med minnen, tankar och känslor, så fort jag känner doften av en parfym som jag kopplar till en person så kommer ju tanken på den personen upp på direkten, på både gott och ont.
Det hände mig idag då en av våra kunder gick förbi mig i trappan, jag kände doften av en av mina bästa vänner, och för en millisekund trodde jag hon var där, men jag vet att hon är bortrest (och förmodligen har det awesome) men ändå, det var kul att bli påmind. Nu har ju personen ifråga knappt hunnit vara borta en vecka, men jag säger det ändå.

Jag saknar Kina redan.

Kommentarer
Postat av: Kina

Pelle du är nog trotts allt världens bästa! Å jag saknade dig med när jag var borta!!

2010-01-14 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback