Varför inte

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA, utan tvekan, på gott och ont
2. Höll du några av dina nyårslöften? Bitvis.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej ingen nära vän
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Estland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja! Lite kärlek hade ju vart fint :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 24 Januari och en dag i Februari
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tog tag i en del saker i min vardag.
9. Största misstaget? Alkohol+ is
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ett antal förkylningar, influensa och operationsrehab och en rejäl bula den 24 Januari.
11. Bästa köpet? En bokhylla
12. Vad spenderade du mest pengar på? Utöver vanliga kostnader, festande....
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jo jag antar det.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hanson med "MMmmBoop" Martin "Du är så yeah yeah- wow wow" Imogen Heap "Hide and Seek" och Elton John, Kicki Dee "Dont go breaking my heart"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både gladare och mer ledsen!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, pysslat och tagit mig mer i kragen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit, haft ångest och haft ont i fötterna
18. Hur tillbringade du julen? Med släkt och närmsta familjen
19. Blev du kär i år? Inget långvarigt, men okej lite små förtjust var jag kanske.
20. Favoritprogram på TV? How I met Your mother, Dexter, Bonde söker fru
21. Bästa boken du läste i år? Svårt att välja men The Dirt och Jan Guillou Madame Terror stack ut
22. Största musikaliska upptäckten? Att jag gillar Dance musik
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett toast järn
25. Något du önskade dig men inte fick? Elefant
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det kan alltid bli bättre
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierad och smått schizo
29. Vad fick dig att må bra? Några specifika vänner, familjen och några arbetskamrater
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jennifer Anniston!!
31. Vem saknade du? Min gudson utöver då vi träffades
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla som jag träffade 2009 och fortfarande har kontakt med är bäst så klart!

2009 var bra på många sätt och skit på många sätt, 2010 kan inte bli annat än bra! Jag ser framemot mycket!
Och är rätt nervös inför framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback